torsdag 24 mars 2011

Fy satan!

Vilken surkärring jag kan vara då :(
Inget går som jag vill just nu...eller 50/50 typ kanske? Men det är fan inte tillräckligt för mig :O

Va är det som händer?
Jag har inte koll på någonting, skolan har jag tappat helt...har inte gjort ett skit på tre veckor som har med det att göra :O

Fy dumma unge, varför lyckas jag alltid, fan!

Mina helger suger getballe, vet inte hur många fredagkvällar/lördagkvällar jag suttit SJÄLV hemma, i ett stort kallt hus, vid en dator som är sjuuukt tråkig.

VARFÖR är det så? Fattar lixom inte. Jag har kompisar och pojkvän, hela paketet lixom. Men varför är jag SJÄLV?

Jag hatar att vara själv, vet inte vad jag ska ta vägen. Känner mig så sjukt utelämnad och övergiven så jag helst av allt strypa mig själv... :S

Orkar inte med all jävla skit mer...
Så mycket hela tiden, när man väl klara av nått så är det nästa skit/sak på listan. Och den dära feta äckliga listan tar fan i mig aldrig slut heller? BAJS!

Puuuh, FUCK!

Varför är livet så fucking svårt? :(:(

1 kommentar:

  1. hihahohohohoh :D:D:D:D:D:D:DD:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Skriv nått fint!