söndag 22 augusti 2010

RUBRIK

Har varit igång hela dagen, yäääy!
Städat mitt rum dammsuget hallen, trappan, hallen och kontoret, och pappas rum.
Sen städade jag en äckligt bajsig kaninbur. Då passade Stampe på att rymma från den andra. Andra gången han gjorde de såg pappa hur så nu jävlar ska han inte rymma mer ;D HAHA!

Sen fixade jag in alla bommar i paddocken och tog bort trasiga isolatorer.

Sen blev de dax för att rida :D:D Började med Zaffie, tog inte direkt någon låång sväng utan en lite lagom :) Efter de var jag suuuper sugen på en sväng på Doris, men näähä, då visar hon hälta igen :(:((:(:(:(:( Hoppas de går över snart igen!! Så tog Naboo ist på en lååååång tur :D Härligt! Hon va lite komisk, stannade plötsligt, tänkte att hon skulle kissa eller nått, meen nääh?! Blev lite fundersam, men vi gick vidare, så stannade hon igen, jag tittade ner på benen men såg inget och hon haltade inte heller. Så vi fortsatte, men hon stannade imellanåt.
Väl hemma såg jag att de satt fast en grankvist i svansen, hon tyckte nog de va obehagligt, sen sprang hon in i en box och kissade, HAHA, Gulligt :P

Under tiden så satt jag och tänkte massor, som jag brukar. Tänkte dra ett lång inlägg sen om de :P Hos mamma, för ska dit när som ;D

Pussssssssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!