söndag 27 februari 2011

Piercing!

Har ju inte haft tillgång till något internet hos pappa, vilket är sjukt lamt! :O

Igår efter jag hade ridit och fixat åkte jag till Ewe.

Vi kollade på film, Blacksheep, himla mysko faktiskt xD

Red idag med, gick faktiskt super, kommer skriva om de på andra bloggen sen --->HÄR

Så, kommer bli mindre häst uppdatering här nu, vilket jag tror kommer bli bättre. Får bli min "dagboks"-blogg här nu. Välbehövligt :P hähäh

Men nu ikväll kom Julia och Ebba hit för att vi skulle pierca oss. Helen fixade jättebra, precis som sist :D

Jag blev sjukt nöjd, bättre än vad jag trodde de skulle bli ;D
Nu värker de lite i öra men de får man bara lida, snyggt ärre iaf :P

Jag gjorde industrial och dom andra två smiles, de blev jätte snyggt på dom ;D

Hade bäst! Puuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!