tisdag 5 oktober 2010

Förvirrad

Blä!
Snurrar massor av tankar i huvudet just nu. Allt känns SÅ fel. Jag börjar stor tjuta så fort någon säger nått fel eller gör minsta lilla misstag.
Mitt självförtroende är på -3000

Varför kommer allt detta nu för? Kunde de inte varit för två årsen? Hade underlättat SÅÅ mkt!

BAJS BAJS BAJS!

Orkar ingenting!

SKA städa mitt rum, SKA de. Men palla, de kommer ändå bli stökigt igen :S

De va ju kanelbullensdag igår! Ska man baka bullar idag då ist? De är ju grymt gott :D

Och vid 17-19 är de teorilektion på körskolan. Suck...
Har gjort ett trafikmärkes test nu iaf, och jorå inte helt fel iaf. Ska försöka med nått prov på datorn med.

Hoppas Simon tittar förbi snart, men borde inte vänta mig nått! Men de gör jag ändå! Få ju träffa honom efter kör skiten iaf :D

Bajs på alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!