söndag 31 oktober 2010

Tjo!

Är i Hässleholm och jobbar projektarbete. Kommer nog bli lite bättre uppdatering på kvällarna iaf :P

Igår hade jag inget internet, men nu är även de fixat!

Har verkligen jobbat hela dagen idag, nu är klockan 00:16 och visserligen flyttar man fram klockan inatt, men men, vi har i princip precis jobbat klart nu, för idag alltså :P

I morgon blir de fullt ös igen.

Satt och tänkte, en hel del som vanligt, när vi åkte hit, hur sjukt mycket man saknar människor. Hur många vänner man har som man träffar allt för sällan. De är synd, synd att inte tiden räcker till, synd att man inte tar sig den där extra välbehövda tiden, riktigt synd, man behöver de nog mer än vad man tror!

Något jag saknar extremt är alla sjuka, härliga och roliga ridturer och sena kvällar med SuperSyrran Jennifer!

Fotorundor, MTV-Kvällar-med-grillade-machmallows-chokladsås-och-nappar, galet sjungande på singstaren och extremt skvaller och skitsnack med Cornelia.

Klara, Tant Berit, som jag knappast har träffat iår :(

Sandra, samma där, våra super långa nätter med hästsnack heeeela tiden!

Tjejorna i klassen, att ha en galet tokig tjejkväll!

Jaah, massor mer, men de där tänkte jag mest på iaf!

Fast just nu är saknaden av min otroligt underbara och bästa pojkvän störst!
Simon, jag älskar dig!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!