söndag 31 oktober 2010

Simon


Simon,

det bästa som har hänt mig är att träffa dig
att falla så pladask i något så underbart

att le med dig
att gråta med dig
att bara vara med dig
allt är fantastisk
bara det är med dig

Med dig ser jag framtid
Med dig ser jag lycka
Med dig ser jag allt på ett bra sätt

du kan få en grå, svart och dyster dag
att bli ljus, färgstark och ljuvlig

Något bättre än dig finns inte
Något finare och vackrare existerar inte
Något så fantastiskt, självklart och underbart

Allt som händer
vill jag dela med dig
Allt som görs
vill jag göra med dig
Allt jag hör
vill jag berätta för dig

En som får mig stark
när jag är svag
En som får mig glad
när jag är ledsen

Du är allt som jag vill ha
och lite till

Någon mer perfekt
finns inte

Du, bara du
Jag älskar dig

2 kommentarer:

Skriv nått fint!