onsdag 29 december 2010

Hemma från Hästar hästar hästar!

Hahah, nu åkte Sandra hem, efter två fullspäckade häst dagar :)

De har varit jättekul och jag har fått rida tre nya hästar :D

Åkte till Sandra igår morse, vi red där på Hassan och Dream, jag fick rida Hassan. De gick jättebra, fast han gjorde några roliga små hoppsa steg i traven? HAhaha!
Och så tolkade vi efter Tellus, jag började rida, barbacka med, plus att de va första gången för henne men de gick jätte bra :D
Vattnet hade frusit så vi fick åka och fylla på vatten dunkar hos grannen, TUR att man har bil då :P HAha

Sen va vi uppe lite FÖR länge, runt 1 tror jag Sandra tystnade, hihih...

Upp vid 7 idag för att hinna med våra planer :P

Va ute hos hästarna vid 8, red en sväng. Jag fick ha Dream. Sen åkte vi hem till mig och tog en relativt lång sväng med Naboo och Zaffie :D

Naboo rusade vi väg i sista galoppen. Jag vet med mig att Zaffie får rå damp när hon kommer bakom. Så givetvis så gör hon världens bockningar, ner mot diket där jag åkte av. HAHAHA! Vad vi garva.

Haft två jätte kuliga dagar :D
______________________________________________

Tror mitt ljud på datorn är sönder :S FUCK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!