onsdag 22 december 2010

OJOJJO!

Jaaa, men uppdatera är min starka sida just nu! Otroligt nog har de varit inne minst en varje dag :P Kul!

Men nu närmar julen sig, och jag är klaaaaaaar med alla julklappar :D

Nu väntar man med spänning på vad som ligger i alla paketen :D
Mest längtar jag nog till söndag, att få se Simon öppna sina paket, hahaha :') De kommer vara ursött! Ska nog sitta med kameran hela tiden :P Moohoaa!

Och på häst fronten är jag mindre aktiv än vanligt, men de är inte lätt de heller :(
Har lånat hem en sadel, en dressyr sadel, hoppas den passar någon? Hehehe :P
Är nyfiken så funderar på att gå ut, nu?? 21:41 ? varför inte?! Hiiiih.!

Men väntar nog till i morgon? Ääh, får se?

Tjööööta! Men ha de braaaaa Människor!

Och om jag inte uppdaterar med innan Jul? Så....

GOD JUUUUUUL PÅ ER ALLA!!!


2 kommentarer:

Skriv nått fint!