torsdag 23 december 2010

Okej! Jag HAR tråkigt!

Under året 2010 har jag...

Druckit alkohol? - Ja
Rökt vattenpipa? - Nej
Fått ett sugmärke?- Hehe, joo
Gjort ett sugmärke? - yees!
Har haft oskyddat sex? - Ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Neeej!
Gjort något dumt? - Gör jag alltid!
Gjort något som du ångrar? - Tyyp!?
Strulat med ditt ex? - Neeeej!
Gråtit inför mer än 10 personer? - Inte som jag minns? Ahahaha?!
Smygit ut? - neee
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Lekt med någons känslor? - Näääh
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja, gör fortfarande!
Gråtit dig till sömns? - AAu
Gråtit framför någon du älskar? - Jäpp
Kysst en tjej? - Nope
Vaknat av att du gråter? - Kanske?!
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - Nooo!
Slagit någon på skoj? - Haha jaa, lite för många gånger :(
Blivit slagen på skoj? - Ja, men inte illa :P
Lärt känna över 10 stycken nya människor - Hmm, tror de? :S
Gått bakom ryggen på någon? - neeh?
Badat i havet? - Hahah, halva mig!
Har haft snöbollskrig? - Liite
Sett en hel fotbollsmatch? - NEEJ!
Inte sovit på en hel natt? - Neea!
Varit på sjukhuset? - Jooppe!
Sovit i över 12 timmar? - De borde jag gjort?
Sett en film mer än 10 ggr? - Noooe?
Tagit någon på röven? - Ohyes ;)
Lärt känna någon via internet? - Liite iaf :)
Velat dö? - Tyyp!
Åkt buss i över 10 timmar - Inte i sträck :P
Varit ute en hel natt - neej
Blivit tagen av polisen - nope
Skällt ut en lärare - Lite :P

1 kommentar:

Skriv nått fint!