torsdag 18 november 2010

HEj

Joo, min dag har varit bra, jag kan inte påstå annat!
Började med att mamma kom in med 18 ljus satt i machmallows varav ett spelade :P Klockan fem typ! Fick ett paket, trosorna, av mamma och kalendern av Simon, Simon fick ju även fillingarna :P
Som en kul grej eftersom jag är halvt galen i Hello Kitty, av en anledning som jag inte vet?! Haha
Sen blåste jag ljusen och gick upp!

Cyklade bort till körskolan, risk 2 på gång.
Satte oss i bilen, och jag halv sov! Vi bytte förare så alla fick köra lite var. Jag körde som tredje person, alltså första biten på E4:an, vilket va lite läskigt, när man är trött, och bilen full med människor man inte känner, men jag fixade de :)
Väl framme på banan så fick vi snabb info, sen delades vi in tre och tre. Min grupp började köra, gick igenom vad vi skulle göra sen fick vi sitta SJÄLVA i varsin bil, SHIIT tänkte lilla jag :O
Men de blev lite kuckel i början, banan va inte riktigt klar så jag hamnade i världens dusch, haha, blev något paff :P
Men de va as kul att köra runt där, sen va de även en bana till.
Efter de var de en "föreläsning" kändes mer som repetition, men man får respekt iaf, vilket är grymt bra!

Sen bar de av hemåt :D Va hemma runt ett...

Mamma va hemma så jag fick resten av paketen, som va på bilderna. Heheh
Sen kom Simon hit, så blev de mys, faaast jag är illa tvungen att plugga :(

Typ, min dag. HAHAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!