onsdag 12 januari 2011

Hööks

Suttit och strykt under allt i Hööks som intresserar mig, jo visst de kunde lätt bli mer, men det som är "mest" eller så. Aja, här kommer lite bilder dårrå :P Dock har jag inte lagt ut bilder på ALLT jag strök men en del :P haha! Hoppas ni gillar det (:

Jag ÄLSKAR att matcha!!!! Gröna lindor eller skydd till det där är pricken över i:t!
Till det svarta så skulle jag ha mina rutiga lindor, det skulle bli AS ballt! :D

Jo, detta skulle klä mina hästa fint ;)

Och detta mig (:

DISS!
Måste ge hööks en FET diss! Dom tar fram värsting matchning och sen har dom den bara i storlekar upp till ponny! :O Får man alltså inte gilla detta om man har häst? Nä FYY!


HISS!
Måste hissa lite också! Tycker att hööks har lyckats få fram mina matchningar och roliga färger ändå trotts allt! Innan va de svårt att hitta nått utstickande, men nu bara bättrar dom sig mer och mer. Det gillar jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!