torsdag 27 januari 2011

Todaaaj!

Idag vaknade jag upp hos Simon, sov så lääääänge jag bara kunde :P Så åkte vi inte till stan, han släppte av mig här hemma och han åkte vidare till skolan :)

Idag börjar jag inte förens klockan ett, sen ska jag även få rida idag :D vilket jag ser sjukt mycket fram emot :)
Dock har jag "tränings-verk" i hela kroppen av någon sjuk anledning? :S Så får väl se hur mjuk och följsam jag kan vara? Hahahaaa...

Tror jag borde börja träna mig själv mer också... Nu cyklar jag ju bort till ridhuset, vilket är rätt så skönt, man kommer igång och sådär. Men min kondition är inte på topp alls...är nästan halv död när jag är framme, nu är jag dock väldigt förkyld med vilket inte gör det lättare och bättre... Men ändå...

Ska nog börja ut och gå, de är rätt kul trotts allt ;)

Tanken va ju att jag skulle börjat springa i somras och ha med Vincent så fick båda motion! Men efter första gången så gav jag upp den ideén, för Vincent vill inte springa utan gå och äta i diket...
Så ni kan ju gissa hur de gick xP

Puuoss :*

1 kommentar:

Skriv nått fint!