måndag 5 juli 2010

Fingerdamp!

Bdb dampar, Fb dampar, fingrarna dampar. ALLT DAMPAR! Fucking damp! XD

AHDSIOUH"!

Aja, tänkte bildbomba på bdb, men får se hur bra de kommer gå!? S: nu står de stilla iaf... :(

Idag har jag målat aset, som ni kanske fattade x) farmor skämde bort mej med både middag och fika :D Sen runt 5 eller nått började jag ta mej an hästarna. Naboo stod först på tur. Tänkte rida henne över lite bommar och sen lite i skogen med. Hon är över pigg (?!) red fram i skogen, sen några varv på banan, hon va hel taggad på att hoppa över alla bommar -.- nästan jobbigt, hon är FÖR mkt för sej själv just nu, illa XD
Men slutade med att galoppera av henne, dels för att "trötta ut" henne, sen kondition och träning...
Två varv runt mossen blev de iaf, i nästan lugnt galopp, hon orkar inte när de går för sakta men försöker dra ner på tempot så mkt som de går iaf ;D
Efter att ha svampat av henne tog jag Zaffie. Slängde på svanskappan idag, och JA! de låg bättre :D AWESOME :D minns läskigt nog inte ens vart jag red, för några sekunder iaf XD men de blev rätt så mkt galopp på henne med. Måste verkligen träna mer med henne och inte bara slö rida. xP

Sen hamnade jag här ett tag...
Och efter de, då ni, då SPRANG JAG! :O oMG!
En bit iaf XD med Vincent på släp :P måste sett kul ut. Sen fick Doris följa med en bit också, i skritt då. Gick på åkern, hittade ett fyrköver och ett fem! COOOLT :D HA!

Kände att jag stank mer äckel än fårbajs, så jag hoppade på moppen upp till sjön och slängde mej i där :D Hääääärligt :D

Nu ska jag ringa Simon :D

1 kommentar:

  1. Jaa, bilder är alltid kul :D


    amandawilhelmsson.blogg.se :)

    SvaraRadera

Skriv nått fint!