söndag 25 juli 2010

Tankesmojjs

Gud, man tänker för mycket när man är själv! Har inte varit de på länge, inte för att jag inte vill eller så för nääh, jag är ingen ensamvarg! Men måste säga att de va rätt skönt faktiskt, själv i skogen på favorit ponnien i dugg regn, de va lixom mysigt och härligt :')
Menar absolut inte att de är nått fel att vara med Simon, för de är bäääst! Men ändå, de va fridfullt på nått vis :)

Satt där och njöt, hade inte dom där jobbiga tankarna utan fina och bra.

Jag kom på att jag faktiskt gillar väder, alla väder, till och med åska och regn. Inte i för mkt mängd men till viss del! De är mysigt?! Aja. Allvädersmänniska (Y)

Sen kom jag in på de där med vänner, efter som jag smsade med Corny... aja, iaf. Jag har världens finaste och bästa vänner. Är verkligen stolt över dom jag har :D Att man känner och att man kan lita på varandra. Att man vet att om man är ledsen är de bara att vinka lite så finns de alltid någon att luta sej emot. De är en underbar möjlighet, som jag hoppas att alla har. För vänner är de finaste som finns. Utan dom skulle man inte klara någonting. Inte jag iaf!
Och mitt bland alla vänner så lyckas jag få världens mest underbara och perfekta pojkvän. De är så sjukt otroligt!
Så, vänner av alla slag. Känn er träffade! Jag är stolt över er, ni är BÄST helt enkelt!
Är grymt nöjd :D

Bara att jag måste våga lita på mej själv också, i alla lägen! Men de kommer, inte idag, inte i morron men någon gång. Bygger på de dagligen...för de gör alla!

Aja, hade tusen tankar till men. De tar vi någon annan gång :)

TAAACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!