söndag 25 juli 2010

Todaaay!

Nu är de så att jag är oaktiv här mesta dels, men de är för att jag har världens finaste Pojkvän som jag vill umgås så mkt som möjligt med :D

Vaknade vid halv 6 -.- nääh, droog mej liteee till, va uppe 10 i 6, sprang upp till pappa och fråga om vi skulle äta eller om jag skulle fixa heesten först. Han va trött och sa heest!

Så jag rusa ner och lindade Boooisens ben, RÖDA! och på med transportskydd och fin grimman :D

Upp igen, väckade en trött Simon. Sen åt vi, sen tryckte jag på mej alla kläder O_o
Sen tyckte jag pappa sööölade allt för mkt! Men vi kom iväg i rätt tid, åkte upp och hämtade Jenka och sen vidare till KISA!

Jag kunde omöjligt slappna av eller sova av nervositet!

Väl framme va de bara två till transporter där, OJ! men de blev fler ;D
Red fram och trodde jag skulle dö! :O Men Naboo kändes mjuk och fin, lite stressad i galoppen, men inget ovanligt! Hoppade några gånger, va väldigt skönt och smidigt eftersom jag va själv i ridhuset!
Sen ut till en JÄTTE lerig framhoppningsbana, blev själv där med ;D awesome! sen blev de väldigt nervöst, sen va de plötsligt min tur! OMG! Resultatet har ni redan sett! och jag är nöööjd :O ;D

Sen tutade vi hem, packade ur och fikade, SEN ÅKADE SIMON HEEEEM :'( :'(

sen gjorde jag massor små plock....
lagade massor sakar, allt från moped till ridspön!
Sen tog jag en dunder mysig tur på Zaffie!

Satt och tänkte massor dååå... blir nog ett tanke inlägg senare??? ihiih :P

aaaja. BAJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!