torsdag 15 juli 2010

Hej!

Nu har jag legat och snackat med mamma en bra stund, de va väl behövligt! Alltid skönt att prata ut sina bekymmer och tankar till henne, bättre morsa kan man inte ha!!

I morron klockan 15.12 kommer SIMON heeeem :D:D:D UNDERBART!

Idag hoppade Jennifer och jag på våra pluttar. Gick awesome trotts flaxande armar, BUMLOR och varsin avsittning :P
Känns så himla härligt att skutta runt lite :D Naboo har sin speciella stil i svängarna men vägrar ytterst sällan!
Zaffie vinglar fram trevandes men ändå säker om jag är de. Har trotts allt inte hoppat henne ordentligt på över ett år! Och då måste jag skryta med att jag är riktigt nöjd :D
Hihih, så tävling med Naboo den 25 känns lockande nu! :D

Aja, trott saknad i över två veckors tid, måste jag ändå erkänna att tiden har gått fort! Och de är härligt, finns bara en människa och tacka de för, och de är min
Syster
Dotter
Tvilling
Inneboende
JENKA!

Hon har fått mej på andra tankar och idéer så jag orkat igenom tiden.
TACK SYSTER!

Nu är de ett satans liv nere på pubben, trevligt mysigt :( HAA!
Får sitta här och uggla några timmar till så är de lugnt! ;D

Nääh, men älskar mina meningslösa inlägg :D *STOLT*

Ojoj, kännde för att skriva mycket, men mina ord tog slut! hihi,

En sak till

JAG ÄLSKAR SIMON!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!