onsdag 16 juni 2010

AJGR!

HIHI, jag snorar datorn medans Simon SUGER ;D Haha x) nää men han dammsuger och de är jue inte så smidigt att va två och göra de :P så då lånar jag datorn ;)

Men nu ärre sommarlov och de är AWESOME :D Har såklart spenderat de med Simon :P
Igår slängde vi oss iväg på en långtur på hans fjodingar :D har tom med träningsvärk ! haha
Fast de är inte bara får de... För när vi red hemma hos mej i måndags så gick de mindre bra... Vi galopperade, Simon och Naboo först. Jag va en bit bakom. Jag kom i full galopp och vägen va gäggig och mjuk eftersom en skogsmaskin hade kört där. Men de gick för fort och jag han inte stanna innan. Så Zaffie drog omkull och jag gled av rätt i all underbar gäggamojja! Som tur va va vi precis vid sjön så vi gick ner dit och tvättade av oss. Zaffie fick några skrapsår men inget dödligt. Som tur va :) Men heter man Puckopellen måste man ju fylla upp sitt namn :P

heheh... Kommer nog bli väldigt dålig uppdatering här... men de är trotts allt lov och då ska man väl inte sitta inne och tråka??! :P

HA DE BÄÄÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!