torsdag 3 juni 2010

_

Lyckade även ta mej igenom skoldagen:P
Två suuuper jobbiga lektioner. INTE!
Först kom studievägledaren och snackade om högskolor i 10 min. Sen va de korsord och film. Rätt så bra film ändå. Och jag deltog tillochmed i diskutionen sen :P
HAHA stolt!
Sen va de äckel lunch som jag inte åt, fattar inte ens att dom kan tro att någon ska gilla de?
Sen bygg/ställningskurs Så vi får behörighet att byggaställnin upp till 9 meter, riktigt bra att få faktiskt! Vi hade en snabb genom gång sen skrev vi ett prov som man fick ha max fem fel på. jag hade 18/20 så de va bra :D bommade en 2 poängs fråga... ha, sen fick ett till prov som man fick ha hjälpmedel till, och jobba med en kompis, Ewe och jag körde på och tror faktiskt vi lyckades :D
De känndes inte såå svårt :)

Sen gick vi ner till stationen, missade tåger med 2 minuter.. xD

På stationen mötte jag Simon<3

När vi kom hem hade jag super lust att ha picknik i Hätte så då hade vi de :D
Massor myys <3

Imorron blir de steka med Corny och sen dra till papps :D
Kommer bli suuper :D

Bilden är från förra helgen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!