tisdag 8 juni 2010

NattbloggareN

HAHA, blogga sent på kvällen och natten är bäst! Då är de lättast att skriva så då passar jag på nu ;D

Helgen har varit fiin, jätte bra faktiskt! Trott att jag blev grymt besviken och sur så har den varit underbar <3

På fredagen så solade jag och Corny i parken, jätte skönt och kul. Vi snacka en massor och de va välbehövt :D

Sen mötte jag upp Simon och vi tog bussen till Papps, vi fick givetvis gå i gasande solen hela vägen hem plus bålsa på tååån, men vi överlevade de med :D När vi kom hem lagade vi pannkakor och slabbade ner spisen jätte fiint xP Och så ridade vi på Zaff och Nabboisen. Vi gick ner i vattnet och plaskade lite med :) Vi fiskade även på kvällen men de blev ingenting :(

På lördagen va de dax för kalas på bror min. Som har levat i 20 år nu, hahha :')
Vi fixade massor på förmiddagen sen kom folket vid ett tiden :) Va ju as nice väder så vi kunde vara ute hela tiden. Blev en hel del kort med. Inte för att jag är någon mästerfotograf, men en del bra iaf :D Kalasandet rullade på bra tkr jag...inte hela tiden kanske? :S för mej... men de är mitt problem....... Aja, vi spelade lite kubb och busade runt :D
Sen tog Simon och jag en lång tur med Heeestarna, Vincent fick även springa med :D

Fick sån ruskigt hopplust på söndagen. Så Jennifer och Sara kom ner och så hoppade vi och Simon fotade. Jag tappade all fokus någonstans och blev grymt oseriös och flängde mest runt. HAHA :'D men de va kul ändå. Och de blev en bunt med kort med, trotts att batteriet tog slut :P

Sen kom mor min och hämtade upp oss och så hamnade vi i Tranås. Och då åkade Finaste hem :''C Usch, hatar de! Efter de fick jag psykbryt och psmutbrått. Men även de löste sej

Igår hängade jag med Simon hem och vi bakade då som sagt. isgdhs9hgsgdgjw vnewwgn

IMORRON OCH PÅ TORSDAG ÄR ELLEN LEDIG :'D JIPPPIIIE:D

Så imoorn kommer Simon hit och såå :D:D

Yääy, och nu borde jag soova för mitt huvud gör ont!

PUSSSSSSSSSSS:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!