torsdag 27 maj 2010

Ännu en dag

Hehe, lat dag? är de så man kallar de?

Vaknade bredvid finaste. Segade oss ett bra tag sen gick vi upp och ätade lite. Sen drog han till skolan :( och jag blev själv, men stack ner till frissan och beställde tid! Fick på onsdag nästa vecka, och jag som velat ha idag eller i morgon :P
Men iaf, Simon hade lite skola, så han va rätt så snabbt tillbaka! :D
Och då går tiden så sjukt fort! blöö! Så han drog vid halv 4 och en stund efter de drog jag bort till Corny! Phuu, så slapp jag spendera hela kvällen själv! :D
Vi snackade och sittade vid datorn.

Och JA! Jag ska läsa igenom de jag skriver här och kolla mitt fina språk! Haha :'D

Vi gick en lite sväng till Willy:s och skämde ut oss, ovanligt?!, köpte corn(y)flakes och cola! Sen drog jag hem hit igen... Tröökade... Diskade och ringde mor min!

Så även denna dagen har rullat på relativt bra! :)

Stort tack till alla fina människor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!