torsdag 6 maj 2010

Jooh. Jag orkar. HAHA xD
Om jag nu lyckas på över alla bilder hit! :P

Jaah iaf, idag så red jag med Jennifer, hade sådär super lust att fota, men med sugiga kamror och flamsigt humör så blev de inte mkt av de :P
Men jag matschade ihop alla mina röda ägor typ, och Zaffie blev pimp!

Har fått hem mina LILA saker :D
Men fick allt att passa till sist, har dock inga kort på de men de kommer ;D


Igår då!

Vi hade som vanligt inget att göra när vi kom till skolan, så vi åkte och tankade lite bil. Evelina har fått körkort! GRAATZ!

Vi svängde även förbi netto och köpte nyttigheter!

Där hittade jag även FIN glass :O


Ewe och jag satt ute på en sten och stekte lite xP


och där tog min fantasi slut! HAHA
Hade massor med tankar och ideér. Men är för trött för att minnas dom!

HIHIH :P

Massoj med kjaaamaaj ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!