torsdag 20 maj 2010

OMg!

Eeeh, jaa.

Dagarna går nästan lite fööör fort just nu. Eller asså de är bra. på praktiken, att den går fort och så. Meeen, de är mindre bra att fritiden går fort! Blööö...

Men iaf. Dagens nyheter!
*fick tillbaka min mobil, men. DE VA EN HELT NYYY! :D
* Träffade Corny <3
* Köpt presenterna klart
* Mått väldigt bra idag
* Blev attakerad av gröna flugmyggor :O

Aaaja. Men typ så...

Nuu...ska jag egentligen hoppa i duschen. Men icke, Väntat tills jag skrivet klart ;D

mEN, den dära "fortsättnignen" bäst att den får komma nu då!...

Skolan, eller va de nu va? Fuck minns inte! :O hmmm! * Kliar sej i huvet*


aaah!, nu är de sådär jobbigt igen. Nu låter jag som värsta emo:t, va de nu är? x)
Meen, panikar över skola och framtid och skit!


Där har vi de ;D

Panik, ärre JAA! OMG!
Den dära frågan jag fått så många gånger på sista tiden!
* Känns de rätt nu då, att gå bygg?*
* Är de de här som du vill hållar på med?*
* Men Murare/plattsättare de är bra*
* De är tungt och tar mycket på kroppen*

Vafaan, jag blir lika osäker inombords varje gång! Jeeette jobbig kännsla. Föör jag vet, JAG VET! att jag vill INTE bli de, eller jo, men inte bara. Jag vill nog FÖR mkt. Jag vill bli murare/plattsättare, JA, men Nej. Jag vill fortfarande bli sömmerska. Frisör. Arkeolog. Arkitekt. Djurskötare. Hääästuppfödare. BONDE?!
MEN JAG LOVAR, Kan fortsätta tills ni är döda:O De tar inte slut! :O
Jag kan bara inte hålla mej till en sak. De är tröttsamt. De blir inte kul! FUCK!
Och tiden gör de inte bättre! Den går för fort då. Tänk. Om ett ÅR. ETT FUCKING ÅR!
Dåå, ska man helt plötsligt stå på egna ben, jobba och få lön som man ska klara sej på? Då får man inte något jävla studiebidrag. utan man MÅSTE jobba. Och de vill inte jag.! Mamma och jag pratade massor om de igår. Nej då, Ellen gräver inte alls ner sej i detta, INte alls! men, vill byta, NU! känns som att de skulle bli så SJUKT mycket bättre! jaaah, jaah, de kommer bli tufft de med! Men wtf, kan de bli värre? KAN DE DE!? BEVISA DE DÅ!? Fucking kuk brinell typ! Och jaa, jag använder vilka ord jag vill :D HAHHA, bra att jag pratar med mej själv även när jag skriver.!

Meen. Typ. Fått ur mej lite där iaf. NU --------> DUSCHEN! ;D

hihihihihihihihi

Och föresten. Bara så alla har koll!

SIMON ÄR BÄST!

Puss :*

1 kommentar:

  1. Åh jag tkr du skulle passa som en liten bonde :-) Bara lite fler djur som saknas kanske? <3

    Jag lovar att det kmr lösa sig, det löste ju sig för mig! =D KRAM

    SvaraRadera

Skriv nått fint!