söndag 2 maj 2010

Söndag

Slänger upp ett inlägg lite snabbt nu då! :P

Vaknade vid typ 20 över 11 FETING SKÖÖNT :D

Sov inne hos Paps eftersom de va en spindel på mitt rum >.<

Käkade frulle sen ut till HEEEEEEESTAARNAA :D
Doris såg lite piggare ut iaf :D Vincent va hyper, Naboo galen och Zaffie magisk ;D

Vincent passade på att bita mej i ryggen när jag fixade stängslet i paddocken, han har nog rymt typ 5 ggr idag? HAhaHA, han trampade på mej en gång med x) BUUSEN!
Han fick ett extremt hyper ryck när jag red iväg med Naboo, hahahahaHA

Men efter jag stängslat och fixat vatten och så, åt vi, sen red jag Zaffie. Tänkte, de där med sadel...Jennifer och jag snackade om de igår, och sa typ att vi tror aldrig att de kommer funka, ALDRIG!
Men tänkte att jag MÅSTE ge de en chans, nu har jag ju Doris sadel, värt ett försök.
OCH JAG ÅNGRAR INTE DE FÖRSÖKET! DU FUNKADE :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
HEEELT AMAZING :D
Såå, Ellen storm njöt av ridturen :D

Sen tog Naboo, barbacka. Hon var sjukt pigg och galen, ville bara springa och busa! Såå, vi gjorde de typ xD
HAHA!

Och sen, va klockan typ 18 ? Mamma ringde och sa att hon va "fast" i Nässjö och undra om "jag" kunde hämta henne! xD Ellen fråga Simon, Simon är bäst så han ställde upp :D
Som bonus fick jue vi träffas :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Sååå, måste säga att de varit en väldigt bra daag, och jag saknar ridanet vÄÄÄLdigt mycket! Har så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stor lust att ut och tävla igen!!!!
Men, de kommer :D:D:D:D:D:D:D:D
HAHAH

GOD NATT ALLA FJOLLOR ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!