tisdag 4 maj 2010

SKOL SKIT!

Kan börja med att slänga upp tre hyper seriösa bilder på Ewes och mitt seriösa KLADD från den extremt braiga filmen som vi roade oss att titta på igår! xD





(och, råkade vrida en bild som inte skulle vridas, men orkar inte ändra tbx xD )

Aja, men som ni ser bryr vi oss SJUKT mkt om skolan!

Har seriöst funderat på att byta till Tranås i trean, och JA! jag ska faktiskt göra de, om de går, om allt kommer funka så göra jag de!

Minus med Brinell
* Vi lär oss ingenting
* Inställda lektioner
* Kommer inte hem
* Kan inte utnyttja sovmorron
* Konstiga lärare
* Fel skolmat
* Långt bort
* Utstötta

Plus med Brinell
* Bra kompisar
* Fin skola, den delen vi aldrig är i
* Slappt schema

Asså, de här håller inte! Att komma till skolan vid 8, börja vid 10 sluta vid ett hemma vid 5, OM jag ska till pappa.! DE HÅLLER INTE!
De går inte längre.
Då byter jag hellre, har de sjukt tråkigt i skolan, och få komma hem i tid, kunna ha lite fritid. Lära sej någonting i skolan. Och få tillbaka "skol"-livsglädjen.

FY FAN! för detta asså! -.-

I morron, då jävla, då släpper Ellen bomben lös! Ellen orkar inte mer! Så är de bara.

HEJ DÅ!

1 kommentar:

  1. vet inte om det är plus med så slappt schema.. :/ och jag vill så gärna veta hur man räknar vertex! :/

    SvaraRadera

Skriv nått fint!