fredag 14 maj 2010

Tio minuter senare!

HAHA, känner för att skriva ett LÅÅÅÅÅNGT inlägg. Meen, vad ska jag skriva om?
Och ska nog inte skriva de nuu, men vill gääärna ha tiiiipps :D:D

höhöh :P

Meen JUUUUST!

Har jag sagt att FAR min har köpt?!

SYSTEMKAMERA :D:D:D:D
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOMGOGM :D:D:D:D:D:D:D:D
HAHAHA

Har dock inte testat den än :P
Meen, jag ska sno den och teeesta lite ;D
bara så att alla vet de :P ihihihiih

De regnar ute :''C
De är suurt :(
Blööö, borde inte få göra de, eller hur! :/

GAhahahaagagaahahhaa...

intressant läsning va? Känner att de måste vara de! för vem vill läsa annars?
NOOOOONEE! :O

Taaahahhaaa xD

PÅ SÖNDAG ÄRRE TRÄNING PÅ KIARA I BOXHOLM :D:D OMG :O:D

Bara för att jag är lite stooolt ;D hähähä

Men, meeen menmmnemnemnemenmenmenmenemnemnemnemenmemnemenmenmnem!

Nu ska jag inte trötta ut tagentbordet mer!

Miiihihihi XD

HA DE BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!

För de ska jag ha de ;D


ELLEN ÄLSKAR SIMON!

1 kommentar:

  1. OMG :0 sysemkamera :D
    Meen, kommer du idag eller? tror kiara måsta springa av sig lite x)

    SvaraRadera

Skriv nått fint!