tisdag 18 maj 2010

Gaaah!

Nu är de sådär jobbigt igen :(
Blööö!

Kände mej just så jet-te dum mot Conry! Hoppas jag inte gjorde dej allt för ledsen och besviken. Saknar henne så sjukt mkt! Trodde inte de skulle vara så jobbigt när hon låg på sjukan som de va. Jag va rädd, hela tiden. Och så kunde jag inte inte hälsa på heller, de passade aldrig, gick inte :( Vetskapen av att någon grävde i henne och att om jag smsade skulle hon inte se de. Inte direkt. Så mkt som jag ville skriva hela tiden. Som jag aldrig gjorde. Bara sånna där små ord, som vi brukar.

Cornelia, Jag Saknar Dej Tjejen! <3


Meen, isf. Idag!
Apu. Jooh, den rullar på, de funkar. Inte sådär ÖVERDRIVET kuul. Men de går.!

Seen, efter. Åkte jag till DARL! Vi lekade med fååår :P
Men tiden går så sjukt fort!
Varför går tiden fort när man har roligt? Och långsamt när man har tråkigt?
De BORDE va tvärtom!? Alla skulle må sååå mkt bättre av de!!!
Blööö.

Trodde inte att man kunde gilla någon såhär sjukt mkt. Varje gång är alltid lika härlig och underbar. Gaah, lixom de bubblar inuit, men de kommer inte ut i fingrarna, inte just nu iaf. Meeen, HAN är underbar, åååååh!!!! Jag älskar hooooonom! Min Kisssimon! Min Darl! <3

nu ska jag sova!

Puss:*

1 kommentar:

  1. Nu sitter jag här o lipar också, tack för den haha :(
    saknar dig jättemycket <3

    SvaraRadera

Skriv nått fint!