söndag 16 maj 2010

SHCHSHHE#

HAHHA!

Blöö, kännde för att skriva lite :P
Va rätt så trött i morse på de inlägget! Man är rätt så seeg när man inte sover -.-
Snackade i telifoon sent, men efter de kunder jag inte sova :( Såå, vid två gav jag upp! Gick och öppnade fönstret sen la jag mej igen och läste igenom ett dubbelt Min Häst nummer xP Släckte igen vid tre... Somnade runt halv fyra kanske?!
Blöööö!

Började med att märka lammen! Jag fick va offer att jaga in alla skitar! Inte så smidigt som man tror! Va AS nära att rammla i all ÄCKELPÄCKELFÅRBAAAJS! :O OMG! tänk om jag hade gjort de ! x) Meen, nu är alla lamm fula! Gula örhängen och "stora" hihihi x)
Näährååå, Lammen är rena! XD

Efter de har jag varit ute två ridturer. Första va med Naboo och Vincent.! Vincent i hundkopplet! (Y) As smidigt, de är ett sånt som rullar upp automatiskt! Meen, släppte honom lös sen ändå. Han springer trotts allt lite saktare än Naboo :P eheh, men han hänger med sjukt braa!. Över stock och sten! HAHA! Hoppade en gran, rätt så bred, med alla grenar och de va kanske 60cm ? Den klippte även "The dog" hahaha X) Lika pigg och glad som alltid.
Sen när vi närmade oss hem, började han springa och gnägga som tusan.
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
Så va Vincent hemma! x) hihihi Teestade även martingal på Naaabå idag, de funkade faktiskt braa :P

KOOOOOPEEEL!


Seen, in fika och sen ut med Zaaaaff!

Hoppade tre "stockar" med henne med, faast efter andra höll hon på att gå omkull :O De va rätt så halt i "leran" blöö, men vi fixade de och klippte tredje med ;D
Hon är sjukt härlig iaf :D Med sadel och allt :D

Och nuu, ska jag äta ^^

Sen blir de upp till Jeenifer :D

BAJS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!