måndag 19 april 2010

Doris Day

Skriver om igår idag!

vaknade runt 8, svarade på ett sms och somnade om xD
DEN ÄR FIN (Y) xD
Vaknade av att papps kom i rummet runt 11 ? Svårt att sova när "klamp,klamp, dunk, poff, donk, schmasch" kommer in typ xD

Men, gick ut med Naboo en sväng, tog lite bilder. Får se om jag slänger upp nått!
Sen blev de lite stressigt. VROOOOOM upp till Linköping. Shoppade lite på hööks först, dock hittade jag inget av de som jag behövde, som vanligt -.-
Sen åt vi. Sen ikea. sen BILTEMA! ELLEN FAVORIT AFFÄR! JIPPIE, jag bara gick och plockade på mej massor saker! ;D HAHHAAA, eller inte. Lekte papps svans, och titta på massor prylar som såg kul ut!

Sen vidare mot Hiille!
När vi kom va hon dock inte hemma, så vi kolla där papps skulle jobba, så han satte igång förfullt, sen fika vi, sen kom hille typ hem, vi tjattrade på en stund, titta tv och lite. sen drog vi ut till DORIS pluttan!
Ett kärt återseende, men de känndes jobbigt och orättvist!
Att komma där och ta någon som alla ville ha kvar! Hon såg faktiskt inte överdrivet pigg ut...Så jag blev lite ledsen, sen lastade vi och pratade en del, grät givetvis lite med.! Sen tuffade vi hem. Jag va sur för att de blivit så sent :/
Men vi va hemma runt 22.00 typ? Lastade ut och fixade lite med alla saker och så. Tog in Zaffie. Och jag bara förundras över deras beteende! Hon blev lilla Zaffie fööl igen! Började "tugga" mot Doris som hon alltid gjorde förr. Doris gnägga och "mumlade" lite, då blev jag så himla rörd!
Doris är hemma igen <3

Sen in och packa ihop de som skulle med till Mammut, Sen körde Papps in mej igen. Va i stan runt 23.00 kan säga att jag va vÄÄÄldigt trött då! Mamms sov när jag kom. Fixade allt och så, kom väl i säng 00.10 typ?

Plus att pappa tog min mobil nu, ett år senare -.-
Klart, här förhastar vi oss inte! xD
Den ska alltså "lagas" så nu har jag lånar en av Blondie, så skicka nummer!

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!