onsdag 14 april 2010

Todaaaj

Vaknade typ med två ton snor i näsan, alltid lika härligt ;D

Åt lite frulle med kära mormor, sen sappade vi lite vid tv:n
De blev något så roligt som TV-SHOP och ORDJACKTER XD
Mormor blev helt stört irriterad när de inte va som hon tyckte xD
Meen, sen blev jag opepp på de och vill ut i de fina vädret, kändes som jag behöver luft så huvet inte skulle va så snurrigt, eller nått?! XD
Kan lossas de iaf (A)

Men drog till "parken" där hittade jag Conry fullt uppe i en bok men musik och grejjer ;)
Vi drog in på skolan, där mötte vi Simon :D Snackade lite, sen gick Conry och jag och köpte lite bulle :) och drog hem till mej sen, och där blev de givetvis dator, har tänkt på vad man annars skulle göra? De är bara dator och möjligtvis Tv? HAHA XD

Men iaf, sen ville Simon ha sällskap på körskolan så vi drog dit :D
Conry gick efter ett tag...

Sen gick vi också. ÄR RUSKIGT BRA PÅ ATT FÖRKLARA! DE MÅSTE NI HÅLLA MED OM xD
Aja, bort till Coop, sen hem till meej :)

Dator GIVETVIS ;D

Vi skulle typ "fira" mor vid halv fem, så då drog Simon hem :(

Mormor, Mamma och Bror käka biff och potäter :)
Och efter de något tårtliknade! xP

Släpade upp massor med böcker från bilen åt mamma sen med, JOBBIGT :O xD
Hähääh ;P

Sen åkte jag o Albin till Papps, där jag är nu!


Aaah, har varit en bra dag, :D

Tack för allt sällskap <3 de är inte kul att va sjuk själv ;(

Puss :*