tisdag 27 april 2010

Halsflussbarn

Va hos sjukan igår, har visst halsfluss. Inte konstigt att halsen dör inne från :(

vaknade ett antal gånger inatt, i ren panik av att jag inte fick någon luft, vågade inte svälja för att de gör så ont. Usch, de va hemskt läskigt, vet inte om jag kommer våga sova i natt, tänk om de blir likadant igen!?

Men idag har jag roat mej med att måla lite, bokstäverna och kladdat på en av tavlorna. Stävorna blir fina men tavlan blir bara konstig? x)
Simon har även varit förbi en sväng :D HAN ÄR BÄST! <3

Nu har jag huvet fullt med målideer men inte nått att måla på -.-
HAHAH x)
Måste skaffa mer sånt, har bara tre kvar, och dom är "speciella" haha, inget jag vill leka sönder :p

Idag, åt jag, JAG ÅT EN GLASS :O EN GLASSTRUT :O OCH JAG TÅL DEN :D
Vet ni hur underbart de va? :O :D
hahaha ^^

har tänkt måla min tavellist och hyllan med, egentligen vill jag måla allt, men vet inte om jag hinner och orkar :P hehe,
borde kanske plugga lite med -.-
Fick reda på att vi har matte prov nästa torsdag, och jag minns inte ens vad matte är :O

Men de fixar sej!

Men, blir lite bilder och så ikväll sen ;D

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!