torsdag 15 april 2010

En vanlig dag i mitt liv typ

Började dagen med att trycka kudden över huvet. Vi håller på att göra om, nere i "kontoret", och målare är inte så tysta som man tror -.-

Kom iaf upp efter ett tag, sen brummade jag iväg på min dunder moppe till Råås :)
Kände en aning press, så jag började direkt, och lyckades få upp allt som skulle upp ;D
Så imorron ärre bara att foga allt ;D

Aaah, iaf, så apun rullade på bra :)

Sen brummade jag tbx hem, tänkte sätta mej vid datorn men de gick inte :C
Satans målare :( HAAH, men lika bra de kanske.

Ut till pluttisarna, tänkte börja med Naboo, men hon vägrade komma som vanligt :c
Så tog Zaffie ist :D
Var tvungen att inviga min ultra fina westentyglar ;D synd bara att tränset är sönder :/ men använde de som gick iaf :)
Red upp till Jennifer och lämnade en sadelgjord där och snackade lite och sedan vidare igen. De är sjukt hur otroligt härligt de är att rida på Sessan min :')
Har saknat de så himla mycket, att bara flyga fram över allt, och känna att man kan släppa hur mkt som hälst och fortfarande känna sej säker! Helt amazing :D:D
Tog inte någon överdrivet lång sväng!

Sen slängde jag ut pluttan i hagen för att ta dom nästa två. Vincent kom och mötte mej som vanligt, man blir alltid lika glad :D
Men Naboo vände röven till och sprang iväg :'(
Ringde till far min som hjälpte mej ;D
och så på med allt och ut, med Vincent på släp eller rättare sagt lös xP
Han är så sjukt rolig
Stannar
Äter
Äter
Tittar upp
Äter
HYPER RYCK RUSAR IFATT OCH BOCKAR SOM SATAN OCH RUSAR OM
Stannar
Äter
Äter
Tittar upp
Äter
HYPER RYCK RUSAR IFATT OCH BOCKAR SOM SATAN OCH RUSAR OM

Aaah, typ så :P
Och jag va en aning oseriös och orkade inte riktigt tänka på vad jag gjorde xP
Konstigt? Nääh XD
In på lite stigar, och flängde runt (A)
Hoppade alla granar som låg så fint ivägen :D
Och vincent tycker de är minst lika kul :D När vi va hemma igen passade han på att stanna helt och käka på åkern och jag orkade inte bry mej.
Gick in med Booisen och fixade iordning henne först, hämtade in Zaffie och tog Vincent på vägen. Lat som man är orkade jag inte går tre meter extra för att slippa ett dike, tänkte inte på att de kunde gå tokigt xD
Höll miniponnie i bara grimman,
först hoppade Zaffie sen Ellen och sen Vincent PÅ Ellen och vred runt hennes arm :O
XD
HAHA, men de gjorde inte så ont,som de låter, blev bara sjukt shockad när jag såg honom flygandes, SOM ETT FÅR-JENNIFER!

När jag kom in i ladgrån roade de små lammen med att "jucka" på varnadra XD
Här börjas de tidigt x)
Sen fixa boxarna till Heeestanra, Mat och skit,

nu kom jag på att jag glömde stänga kaninburen xD men han är så feg så han vågar väl inte hoppa ner ändå x)
AHAH

Sen in, slänga sej i duschen, tjata på pappa att fixa nätet... *sen ellen, snart*
NUU!!- blev så frustrerad så jag började trassla upp alla miljoner sladdar xD
Sen åt vi och SEN fixade han nätet och nu sitter jag här ;D;D

En vanlig dag för mej ;D

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!