måndag 19 april 2010

Skolan igen

Ååååh, vaknade lite föör sent kan man säga! Zombie varning? Mohahhaha xD
Men kom iaf i tid till tåget, där jag desperat stod och snacka om min förbaska mobil.
OMG, batteriet skulle snart ta slut :O hade inte Blondies då!
Men bytade till en av dom andra två jag hade! Tre på lager just nu är alltid bra!

Kom till skolan.

Första lektionen

Sjuk barn, lärare hemma!

OMG, detta börjar jue bra :( Fick ett papper med några uppgifter på!
Sen flyttades våra bygg lektioner upp, som tur va, annars hade vi typ haft 3½ timmar hål! -.- Mattias snacka om prodjekt arbetet till trean. Halv sov, men tror jag har lite ideér iaf!
Sen började vi gå igenom provet. de som vi skulle haft innan apun, men som ska va på torsdag. Något seg lärare, höll på att slå till honom, GAAAAAH :@

Men iaf, slutade 10.30 typ, jaah! soft! kommer inte till stan förens 20 i två ändå :/
Men vi gick och åt SUPERGODA potatisbullar. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Sen gick vi ner till stationen, wooho :)

Sen strulade givetvis tåget -.- Va framme tio i två ist. Mötte Corny på skolan. Gick runt lite, träffade Putte och Karin. Vi "låg" på berget xD
Sen gick Corny, jag och karin hem till karin!

Corny va dum! :O
Jag stod och snacka, va mitt upp i någonting och så!
Hon bara: ååh, len näsa du har! *klappar på min näsa*
ÅÅH, HON DUM!

Sen gick hon.
Sen sms hon.
Sen kom hon.
Sen gick vi.

xD

Sen gick jag och mötte Simon! :D:D
Vi gick hem till mej!
Massor mys på de! :D <3
Pussar på dej <3
Men han va tvungen att åka hem :'(

Sen hade jag tråkigt!

De va teater i aulan som jag drog till sen. men Corny, Pau, Ewvorna och Tove och Karin typ :P
Den va naaaijs :D

Sen hem, dator, blogga och sen lite käk i mellan,
sen "busa" med Mammut, HAHAH

Och sen
och sen
och sen

ELLEN ÄR BÄST PÅ ATT BERÄTTA ;D

de måste ni hålla med om!

PUSS :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!