söndag 25 april 2010

Finast!

Vet inte vart jag ska börja! Men jag är galen, tokig, knäpp, flygig.
Jag brukar kalla de kär, de låter bättre så.

"Förälskelse kallas den intensiva inledningsperioden av ett kärleksförhållande. Att bära kärlek eller förälskelse som inte är besvarad av motparten kallas olycklig kärlek."

AAAAAHaaaablaaahoollaatjobbla!

De är så underbart! Vet inte vart jag ska ta vägen!

De finns ingen finare, underbare, bättre eller härligare!

Är kär en sjukdom? Får man vara hemma då? Slippa skolan och bara vara kär? De borde va så iaf. För de är inte kul att säga Hejdå, vi ses i morron. De är bara jobbigt.

När du står där i dörren och ska gå, vill bara följa med. Skita i allt annat. Åka bort, till något fint ställe, eller de kan vara fult med, för du skulle göra de fint, så stannar vi där. Länge!

Kär borde vara en sjukdom!

Man blir helt berusad, svävar omkring och flyger runt.

Då kan man inte koncentrera sej på annat, varför ska man ens försöka då?

Jag bara skriver? Har inte direkt någon "planering" eller så, de bara styrs själv, från inne från, från de där dunkade organet, hjärta har jag hört att man brukar kalla de. De låter fint.

Du är finast!

Och jag bara svamlar, och alla fattar ingenting! Men jag, jag förstår precis. För de är mina känslor, mina tankar. För dej, Om dej.

För de finns ingen annan som du, ingen som är så perfekt och underbar.

Du bara är, och du bara finns, och du bara får alla fjärilar i magen att fladdra runt! Och de hörs!

Puss :*

Ps. Glömde nog skriva en sak, Ellen är kär!
Ellen är kär i Simon!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!