tisdag 20 april 2010

Meningslösa skola

Kom till skolan. Inställd matte! Jippie! Lyckades till sist få tag på den dära Bertil och fick uppgifter av honom om vad vi ska göra. Sen körde han ner med och Ewe till stationen! OMG! :D meningsfull skoldag! NEEEJ :(

Hatar den!
I morron är allt inställt, meeen, då har dom tryckt in en jävla föreläsning på 1½ timma :( jag vill så lite gå på deen! :(

Aja, när vi kom till stan gick Ews och jag upp till Conry. Hon bokade biljetter till Kill Hannah :D Hängde en stund, sen drog Ews, sen drog jag ner till Simon<3
Vi gick hem och åt och så. Sen hade han en lektion till. Sen gick jag till honom efter den. Och snart kommer han hit igen. Då ska vi åka BIIIL! :D
Han fick körkortet idag :D
GRATTIS :D

Sitter och försöker plugga, men de är sååå hyper trisst -.-
Vad är skillnaden mellan den socialdemokratiska och den konservativa modellen för ett välfärdssamhälle?

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :'C

Hade bääääääst för de kommer jag ha de ;D

1 kommentar:

  1. Skolan och deras jävelskap med inställda lektioneär m.m är ta mig sjutton det värsta som finns!! LIDER MED DIG <3

    SvaraRadera

Skriv nått fint!