fredag 16 april 2010

HYPER!

ETIHEOTHIWEOTHIWEO EORJQWPERJ EIJW

typ de är min känsla just nu!
Bara så alla vet!

Imorron bär de av till Mantorp! fältävlsaträning fast bara teräng momentet! tillräckligt för mej :O

OMG!, tänk OM jag typ ramlar av, och dör :O
Kommer alla på min begravning då? :O

Usch :O
men som Jennifer sa, de är bara 70. vi hoppar dubbelt så högt i skogen :O
Aah, fast inte 140 va?! xO
men NÄSTAN! XD
HAHAH

gillade Håkans svar med!
Akta så du inte river vattenhindret!
Får man fel om hästen stannar och dricker upp allt?

HAHA, jag skratta så jag pinka på mej! XD

höhö :P

Men iaf,
IDAG!
IDAG VA SISTA DAGEN PÅ APU I RÅÅS :'''C
de tog emot ska jag säga :O

Känner verkligen inte för att ha skola igen :C
Diskuterade de med Camilla, hon tycker jag ska byta till Tranås.
Har HIMLA Stor lust! men känns så jobbigt att bryta allt nu...
Man borde stå ut ett år till? BLÖÖÖ :C:C

Men han klart med allt idag, som tur va! :D
De blir fint :)
körde lite fiiika sen runt 4 med ;D

Brummade hem, höll på att köra på en unge, eller aah, han stod fem meter bort, men han skrämde skiten ur mej ändå! HAaha x)

Sen väl hemma, slängde jag i modemet i väggen och satte mej vid datorn, eller nej! :O
Eller jooh, fast innan de fick jag ett jätte läskigt sms av Jennifer :O
OMG!
De stod typ:
DÖ INTE NU ELLEN! :O

Sen ringde hon ist :O
Phuu :O
Men hon trodde vi skulle va i olika klasser i morron, men så blev de inte som tur va :O :D
Sen stack vi ut med Zaffie och Krusidull :D
De är bara för härligt att skutta runt på den Fian.

De satt en lapp på ett träd, hon bara
OMFFFGGG! :O *snurrar runt as snabbt och flåsar upp sej*
Ellen sitter nästan på backen, men eftersom hon har hyper bra balans så satt hon kvar :D
höhöh :P

Men de blev en mysig typ meed massor hyper snack!
Eftersom jag va hyper xD
Sen bytade hon Ponnie, och tog Trixi ner med mej!
Tänkte ta Naboo och Vincent en sväng, men Papps ringde och sa att de va mat,
Men Sis och jag stod och snacka Lääänge typ?! xD vi som träffas sååå sällan! xP
Men de va välbehövligt ;D
In åt, kollade på talang samtidigt ;D
sen dator o tv,
sen ut igen ta in heestarna, kom på att jag skulle packa ihop lite stuuuff till morrondagen med :) Slängde ihop allt i en FIN hög XD
Sen upp till verkstan och skriva ut papper och sen in hit igen,och så sydde jag ihop mitt luft hål i ridbrallsen xD

Måste upp hyper tidigt i morron :O :CCCCC
HAHA, men de ärre värt! ;D

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått fint!