tisdag 13 april 2010

Hoppning med Jennifer!

Jennifer och jag bestämde oss för att hoppa lite.
Jag tyckte paddocken va i dåligt skick för de, så jag brummade runt med fyrhjulingen och sladden så blev de fint igen ;D
Sen började jag bygga hinder, tänkte att ett par skulle räcka, MEN när Ellen börjar så slutade de med sju hinder! xD Men de blev bra iaf ;D

Vi värmde upp med den välkända Snusastigen! De har blåst ner massor med granar där så då blev framhoppningen fixad!

Sen började vi på lite lägre hinder på banan. Tog kort, och dog av skratt när Naboo lyckas med sina ur snygga bockningar xD När hon "tar i" som mest i bockningen så FISER hon så extremt så man kan inte annat än skratta! xD
Hon slutade bocka sen när jag spände ut sadelgjorden ett hål, visste att de va den, men ville testa!

Själva hoppningen gick awesome, Naboo rev inte en enda gång *STOLT* :D:D
Krusidull rev en gång!
Sen vägrade Naboo på dunkarna tre gånger, efter att vi höjde dom,hon kände de nog som en vägg eller nått!
Till sist lyckades vi båda komma över 95 iaf :D
Rekord för båda hästarna :D
*SJUKT STOLTA*

Jag invigde min ursnygga boots med ;D
Och dom funkade braa!!




Min ultra snygga banbyggning! ;D




Jennifer och Krusidull







Vincent fick komma med på ett hörn också!



Min ursnygga matschning, Shabrak, Spö (som knappt används?xD), Bootsen och Benlindorna




Va även ute en lite sväng med Zaffie pluttan :D:D







Naboo posade, så då varre bara att klicka på ;D





Tycker att de ser relativt bra ut, med tanke på att vi hoppa sjukt lite!



ÅÅh, Jennifer och Krusidull, Snyggingarna!

Och eftersom jag är såå egoistisk så blir de såklart mest bilder på mej ;D

Tack för en bra eftermiddag :D

Puss:*